top of page

Michael Rønde

Michael.jpg
Konsulent og ejer

Michael Rønde har mere end 10 års erfaring med digitalisering, virtuelt samarbejde og ledelse i virksomheder. Han er en erfaren leder, forretningsudvikler, foredragsholder og underviser.

​

Som partner i Working Virtual har han været en af pionerende indenfor telemedicin og velfærdsteknologi og har som konsulent implementeret virtuelle interne og tværsektorielle samarbejdsprocesser i Region Sjælland, Region Syddanmark, Region Midtjylland og Region Nordjylland samt for 14 kommuner. 

​

Michael har en stor teknisk forståelse, viden om digitalisering og er ekspert i virtuelt samarbejde. Han har løst opgaver for virksomheder som fx  TDC, Novo Nordisk, Nordea samt en række virksomheder i SMV segmentet.

 

Han har stor erfaring med at bygge bro mellem IT og forretning og har til ambition at udnytte de eksisterende platforme i en virksomhed optimalt og kun anbefale nyanskaffelser, hvis det har en strategisk fordel for virksomheden eller i situationer hvor platformene ikke kan dække behovet.

 

Michael er Civiløkonom (HD-A) og desuden medforfatter af bogen ”Succes med virtuelle møder” som udkom på forlaget Djøf tilbage i 2013. En ny bog er under planlægning.

​

Flemming Wegeberg

Associeret konsulent

Flemming Wegeberg er en erfaren leder og projektleder og har gennem mere end 20 år været ansvarlig for gennemførelse af en lang række projekter og forandringsinitiativer inden for en bred vifte af brancher: It/telekom, finans-/pensionssektor, fagforeninger/A-kasser og den offentlige sektor.

​

Flemming har siden 2007 afholdt projektledelses- og certificeringskurser, såvel inden for traditionel projektledelse som inden for agile metoder og teknikker.  Flemmings varemærke som erfaren underviser er et højt energiniveau og aktiv inddragelse af kursisterne i undervisningen.

​

Flemming er oprindeligt uddannet Cand. Phil. i engelsk og Master of Arts i lingvistik og er certificeret i PRINCE2, PRINCE2 Agile, Managing Successful  Programmes (MSP), Agile PM og ITIL.

​

Claus Fredslund

Advisor

Claus Fredslund Andersen udgør Working Virtuals advisory board og fungerer som ekstern rådgiver for virksomheden.

​

Claus er ansat i Norlys A/S som projektdirektør og er medforfatter til bogen Succes med Virtuelle Møder

​

Claus er Cand.Merc og MBA fra Henley 

Simply Automate

Samarbejdspartner

Simply Automate er en uafhængig konsulentvirksomhed, som dokumenterer, optimerer og automati-serer kundernes administrative processer.

​

Vi hjælper vores kunder – store som små – med deres digitale omstilling for dermed at blive mere effektive og konkurrencedygtige. Det gør vi ved at optimere og automatisere deres administrative arbejdsprocesser ved hjælp af de nyeste teknologier fra bl.a. Microsoft.

​

Simply Automate er officiel Microsoft Partner. Det betyder, at vi er eksperter i Microsoft produkterne Power Automate og Power Apps, men vi har også kunder med anden RPA-software som Nintex Foxtrot og Winautomation.

Sofie Nørby Ulriksen

Associeret konsulent - Acconoor

Sofie er uddannet i Informationsvidenskab fra Århus universitet og har i 15 år arbejdet med ledelse og projektledelse i store danske virksomheder, bl.a. TDC, Mærsk og Falck, med vedvarende fokus på analyse, proces og optimering.

​

Sofie er analytisk stærk, har øje for optimeringspotentialer i organisationer, er eminent til kortlægning af processer samt operationel i sin tilgang.

Torben Jensen

Associeret konsulent - Acconoor

Torben er uddannet cand. merc. i markedsøkonomi fra Handelshøjskolen i Aarhus og har 15 års ledererfaring med fokus på optimering af omkostninger og kvalitet samt at bringe organisationer gennem rejsen fra strategiske mål til operationel hverdag.

Han er en erfaren driftsleder, er analytisk stærk, excellerer i operationel implementering samt har et dybdegående indblik i driftsorganisationers virke.

Torben har været chef og direktør i store kundecentre og leveranceorganisationer og har de seneste 5 år arbejdet som konsulent indenfor samme felt i danske og norske virksomheder. Omdrejningspunkt for Torbens tilgang er at analysere og optimere.

Om Acconoor - optimering for kundernes skyld!

Baseret på solid operationel erfaring tilbyder Acconoor kundeorienteret optimering af drift-, leverance- og serviceorganisationer.

 

Uanset om det handler om øget kundetilfredshed, bedre leverancepræcision, kortere leveringstider, optimeret kapacitetsanvendelse, effektivisering af processer, bedre styring af leverandører eller lignende, så baserer vi os altid på, at kundens oplevelse skal være endnu bedre.

​

Acconoor er lidt anderledes end de andre; Ud over vores solide analysearbejde arbejder de med en meget operationel tilgang. Rigtig mange virksomheder og konsulenthuse kæmper med at komme fra PowerPoint til hverdag. Derfor har Acconoor – ikke mindst pga. deres operationelle baggrund – ikke kun fokus herpå, men også metoder og værktøjer der sikrer, at viden bliver i organisationen – og Acconoor er med på gulvet, når det skal implementeres.

bottom of page