top of page

Vores metode er gennemtestet

Introduktion

Vores metode er delt op i fire faser. Hver fase med sit formål, hvor indholdet tilpasses den indviduelle opgave. 

Fase 1: Analyse og strategi

Vi kortlægger jeres tekniske og praktiske udgangspunkt for digitalisering.

​

Vi skaber overblik, retning, plan og identificerer områder og processer i jeres organisation, som har et automatiserings- eller virtuelt potentiale.

​

Vi udarbejder præ-målinger og opsætter målsætninger for implementeringsgevinster.

​

Vi udarbejder handlingsplan, som viser potentialet og hvad der skal til mht. forandring, herunder systemer, ledelse, organisation og kompetencer.

Fase 2: Klargøring

Er der et digitalt eller virtuelt potentiale, så sikrer vi samspil med jeres IT afdeling for at de relevante tekniske løsninger er tilgængelige og driftsstabile.

​

Vi producerer støttematerialer og faciliteringsværktøjer til ledelse og medarbejdere i processen.

​

Vi identificerer behovet for nye kompetencer og planlægger praksisnær uddannelse på afdelingsniveau, fordi f.eks. Marketing, Salg, HR. Økonomi og Indkøb, alle har særlige behov.

Fase 3: Implementering

Vi driver implementeringen i samspil med jeres organisation og sikrer, I får mulighed for at oparbejde kompetencer til selv at udbrede optimeringen i organisationen.

​

Implementeringsfasen varierer alt efter situation og nøgleord er en høj grad af ledelses- og medarbejder involvering og træning for at sikre forankring af forandringen..

Fase 4: Monitorering

Med afsæt i pre-målinger måler vi på indsatserne og justerer, når nødvendigt.

Vi opsætter metode for løbende monitorering for erfaringen viser, at gamle vaner er lette at falde tilbage i.

bottom of page