Vores metode er gennemtestet
Introduktion
Vores metode er delt op i fire faser. Hver fase med sit formål, hvor indholdet tilpasses den indviduelle opgave.
Fase 1: Analyse og strategi
Vi kortlægger jeres tekniske og praktiske udgangspunkt for digitalisering.
​
Vi skaber overblik, retning, plan og identificerer områder og processer i jeres organisation, som har et automatiserings- eller virtuelt potentiale.
​
Vi udarbejder præ-målinger og opsætter målsætninger for implementeringsgevinster.
​
Vi udarbejder handlingsplan, som viser potentialet og hvad der skal til mht. forandring, herunder systemer, ledelse, organisation og kompetencer.
Fase 2: Klargøring
Er der et digitalt eller virtuelt potentiale, så sikrer vi samspil med jeres IT afdeling for at de relevante tekniske løsninger er tilgængelige og driftsstabile.
​
Vi producerer støttematerialer og faciliteringsværktøjer til ledelse og medarbejdere i processen.
​
Vi identificerer behovet for nye kompetencer og planlægger praksisnær uddannelse på afdelingsniveau, fordi f.eks. Marketing, Salg, HR. Økonomi og Indkøb, alle har særlige behov.
Fase 3: Implementering
Vi driver implementeringen i samspil med jeres organisation og sikrer, I får mulighed for at oparbejde kompetencer til selv at udbrede optimeringen i organisationen.
​
Implementeringsfasen varierer alt efter situation og nøgleord er en høj grad af ledelses- og medarbejder involvering og træning for at sikre forankring af forandringen..
Fase 4: Monitorering
Med afsæt i pre-målinger måler vi på indsatserne og justerer, når nødvendigt.
Vi opsætter metode for løbende monitorering for erfaringen viser, at gamle vaner er lette at falde tilbage i.